.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تامین برق مطمئن برای روز انتخابات
سرپرست شرکت توزیع برق مازندران از آمادگی کامل این شرکت برای تامین برق مطمئن تا پایان شمارش آرای انتخابات خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سید کاظم حسینی کارنامی سرپرست شرکت توزیع برق مازندران از تشکیل کارگروه انتخابات در ستاد و امور‌های توزیع برق مازندران خبر داد و گفت: با توجه به شروع انتخابات نامزد‌های انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌ها و تشکیل ستاد‌های مربوطه در نقاط مختلف، کارگروه انتخابات در ستاد و امور‌های توزیع برق مازندران تشکیل شد.

 

او افزود: با توجه به اهمیت تامین برق مطمئن در روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها، این شرکت ضمن تشکیل کارگروه تخصصی از سوی ستاد، نسبت به تهیه و تدوین تمهیدات لازم در سطح امور‌های ۱۸ گانه و همه بخش‌های تابعه از قبل از شروع انتخابات تا پایان آن اقدام کرده است.

 

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران از آمادگی کامل ۲۰۳ اکیپ‌های فنی عملیاتی شبکه توزیع برق تا پایان زمان شمارش آراء انتخابات خبر داد.

 

حسینی کارنامی تعیین کارگروه تخصصی از سوی ستاد این شرکت جهت حضور در همه امور‌های توزیع، شناسایی همه مراکز اخذ و شمارش آرا طبق هماهنگی قبلی با فرمانداری شهرستان‌ها و ستاد انتخابات جهت کنترل خاموشی‌ها و تامین برق پایدار، بررسی و بروزرسانی سناریو مانور و فیدر‌های تامین کننده برق مراکز مذکور در شرایط اضطرار، شناسایی و بکارگیری ژنراتور‌های تامین برق اضطراری موجود در امور‌ها و یا سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله برنامه‌های این شرکت جهت آمادگی مقابله با موارد اضطراری بر شمرد.

 

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران گفت: جهت کنترل بیشتر شبکه‌های توزیع برق، علاوه بر مدیران و معاونین و ناظرین امور‌ها، مدیران ستادی نیز به عنوان نمایندگان مدیرعامل در ستاد و امور‌های توزیع جهت نظارت بیشتر و بهتر در ۲۸ خرداد ماه حضور خواهند یافت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.